Інститутвертебрологіїта реабілітації

Illustration

Запитання після консультації

  • Як записатись на візит?

    Записатись на візит можливо через контакт-центр за телефоном 0443607050, на рецепції у адміністратора або через месенджери (посилання на них можна знайти на сайті).

  • Яка частота візитів?

    Лікування проходить кожен день, якщо лікар не призначив іншу схему лікування.

  • Скільки триває лікування?

    Залежить від діагнозу і стану Пацієнта: від 1 візиту до кількох місяців. Але в більшості випадків - це курс з 5-10 щоденних візитів.

  • Що треба із собою взяти на консультацію чи візит?

    На консультацію можна взяти всі попередні обстеження щодо причини звернення, якщо такі були (якщо це МРТ - то можна й кількарічної давності, якщо це аналізи - то не більше 2-місячної давності). На візит лікування нічого брати не потрібно, все необхідне для виконання процедур надає клініка.

  • Чи можна після процедур піти на роботу чи треба дотримуватись спокою?

    Після процедур можна вести звичайний ритм життя, якщо Ваше самопочуття це дозволяє.

  • Скільки часу займає візит?

    Як правило, візит в клініку займає до години часу, залежно від призначених процедур та їх кількості.

  • Чи можна займатись фізичним навантаженням під час лікування?

    Під час лікування лікарі рекомендують обмежити інше фізичне навантаження.

  • Чому в зал треба ходити через день?

    Заняття проводяться з ıнтервалом мıнıмум в 1 день (щоб м'язи вıдновилися пıсля заняття) ı максимум в 5 днıв (щоб вони не втратили адаптацıю до навантаження).

  • Чому не можна пропускати процедури?

    Для отримання результату лікування важливо сумліно виконувати всі призначення та рекомендації лікуючого лікаря, в тому числі дотримуватись призначеного плану та графіку лікування.Медичний центр не несе відповідальності за ефективність наданих медичних послуг у випадку відмови від виконання приписів лікаря або недотримання графіку лікування.

  • Чому лікарські процедури роблять після масажу?

    Більша частина лікарських процедур потребує підготовки тих чи інших м’язів перед процедурою. Але в будь-якому разі, необхідну черговість процедур визначає лікар.

  • Чому після масажу відчувається кріпатура?

    Біль після масажу — це очікувана фізіологічна реакція організму у відповідь на незвичне або нерегулярне втручання, адже глибокі м’язи за тривалий час «звикли» до покою. Як правило, це просто прояв крепатури. Але й тимчасове загострення у відповідь на втручання - теж є нормальною реакцією. Курс лікувального масажу передбачає проходження цього етапу і адаптацію м’язів, плавно виходячи в позитивний терапевтичний ефект. Переривати його не рекомендовано, адже організм має пройти всі необхідні етапи відновлення.

  • Якщо мені стало гірше треба робити перерву в лікуванні?

    У разі будь-яких змін стану Пацієнта, повідомити лікаря. При необхідності записатися на позапланову консультацію.

  • Чому не можна робити процедури без призначення лікаря?

    Всі лікувальні маніпуляції та їх комбінації мають покази/протипокази/побічні дії/застереження. Саме лікар на консультації може врахувати індивідуальні особливості, хронічні захворювання та інші фактори. Ваша безпека, ефективність і відсутність негативних наслідків лікування — наші пріоритетні завдання.

  • Чому не треба робити мрт перед консультацією?

    МРТ має спеціальний протокол для призначення, цей вид діагностики не є обов’язковим, також діагноз може потребувати іншого виду обстеження. Це має визначити лікар. Тож, спочатку важливо пройти консультацію та огляд лікаря і в разі необхідності зробити той вид обстеження, який потрібен.Повторна консультація після дообстеження (якщо воно було призначено) протягом 14 днів - безкоштовна.

  • Про що треба повідомити лікаря на консультації

    Щоб уникнути негативних наслідків, необхідно повідомити лікаря про наявні протипоказання, хронічні хвороби, операції, травми, переломи, спадковість (чим хворіли батьки/брати, сестри).

  • Чому важливо повідомити про запізнення?

    Якщо Пацієнт розуміє, що запізнюється, необхідно відразу повідомити адміністратора, який зможе зорієнтувати щодо щільності графіка і можливості проведення всіх призначених процедур. Дотримання графіку візитів - запорука ефективного лікування.

  • Чи можна робити перерву в лікуванні?

    Для отримання результату лікування важливо сумліно виконувати всі призначення та рекомендації лікуючого лікаря, в тому числі дотримуватись призначеного плану та графіку лікування.Також, якщо Пацієнт перериває курс лікування з будь-яких причин, в тому числі об'єктивних, на термін більше 2 тижнів, він повинен пройти уточнюючу консультацію лікаря перед продовженням лікування. Мета такої консультації: уточнення діагнозу, протипоказань та ймовірних ризиків для здоров'я Пацієнта при наданні послуг. У разі наявності страхового полісу - поновити гарантію.

  • Чи можна змінювати лікуючого лікаря?

    Лікуючий лікар - лікар, який проводив первинну консультацію, «веде» Пацієнта і несе відповідальність за результат лікування Пацієнта. Він знає про Вас більше і може враховувати всі нюанси.
    Важливо планувати графік візитів відповідно до графіку роботи лікуючого лікаря, адже дуже важливо спостерігатися і проходити лікування у того лікаря, який консультував.
    А також старатися не змінювати й інших спеціалістів (масажиста, реабілітолога). Адже ваш фахівець вибудовує динаміку, силу, особливості техніки та враховує реакції вашого організму на ті чи інші втручання.
    У випадку ж вимушеної заміни спеціаліста, вся інформація буде передана колезі, тому Ви можете не хвилюватись за ефективність лікування.

  • Оплата за весь курс лікування чи по процедурно?

    Оплатити можливо відразу за всі призначені процедури або окремо за кожний візит.