Інститутвертебрологіїта реабілітації

Illustration

Пам’ятка перед консультацією

  • Що треба із собою взяти на консультацію чи візит?

    На консультацію можна взяти всі попередні обстеження щодо причини звернення, якщо такі були (якщо це МРТ - то можна й кількарічної давності, якщо це аналізи - то не більше 2-місячної давності). Обстеження чи заключення бажано мати у роздрукованому вигляді або у швидкому доступі до них, якщо це документи на пошті чи у хмарному сховищі. 

  • Які документи потрібно взяти з собою у клініку?

    На консультацію до дитячого лікаря необхідно взяти свідоцтво про народження дитини та паспорт одного із батьків, який буде на прийомі. Це вимоги законодавства.
    Для застрахованих осіб – потрібно мати при собі страховий поліс.
    Для військовослужбовців – військовий квиток.  

  • Скільки часу триває консультація?

    Тривалість консультації до 30 хв.

  • Чому не треба робити МРТ перед консультацією?

    МРТ має спеціальний протокол для призначення, цей вид діагностики не є обов’язковим, також діагноз може потребувати іншого виду обстеження. Це має визначити лікар. Тож, спочатку важливо пройти консультацію та огляд лікаря і в разі необхідності зробити той вид обстеження, який потрібен, щоб не витрачати зайві кошти.
    Повторна консультація після дообстеження (якщо воно було призначено) протягом 14 днів безкоштовна до того ж лікаря.

  • Про що треба повідомити лікаря на консультації?

    Щоб уникнути негативних наслідків, необхідно повідомити лікаря про наявні протипоказання, хронічні хвороби, операції, травми, переломи, спадковість (чим хворіли батьки/брати, сестри). 

  • Чи зможе лікар виконати процедури одразу після консультації? 

    Всі процедури виконуються виключно за призначенням лікаря. Після консультації, якщо дозволятиме час і у цьому буде необхідність, лікар може одразу виконати певні процедури, або навпаки направити Вас на дообстеження для уточнення діагнозу.

  • Що бажано зробити перед візитом?

    Перед візитом до лікаря підготуйте перелік питань, на які ви б хотіли отримати відповіді. Бажано записати ці питання і взяти з собою на візит. Під час консультації будьте уважними і не соромтеся задавати лікарю питання. Активна участь у розмові допоможе Вам і лікарю знайти оптимальний шлях до вирішення проблеми.

  • Чому важливо повідомити про запізнення?

    Якщо Пацієнт розуміє, що запізнюється, необхідно відразу повідомити адміністратора, який зможе зорієнтувати щодо щільності графіка і можливості проведення всіх призначених процедур. Дотримання графіку візитів – запорука ефективного лікування.
    Після запізнення більше ніж на 10 хв Ваш візит може бути перенесено.

  • Як дістатися до клініки?

    Адресу та місцезнаходження клініки ви можете переглянути на нашому сайті у розділі «Контакти». Плануючи свій маршрут, врахуйте час дороги та вірогідність заторів. Якщо ви на авто, відведіть час на паркування (місця для парковки також вказані в контактах на сайті) .

  • Чи співпрацюємо ми зі страховими компаніями?

    Так. Перед консультацією необхідно повідомити свою страхову компанію про запис та уточнити, які страхові відшкодування Ви можете отримати. У страхової компанії Ви також можете дізнатися умови Вашого страхування, та деталі стосовно вартості консультацій чи процедур.

  • Які можливі методи оплати?

    Розрахунок можливий готівкою або карткою.

  • Чи зможуть Вам допомогти зайти у відділення?

    Так. Поінформуйте адміністратора завчасно, якщо Вам потрібен супровід чи допомога під час візиту. Ми обов’язково допоможемо Вам зайти у відділення, чи відчинити двері, якщо це необхідно.

  • Чи маємо ми пандус при вході у відділення?

    Ми маємо декілька клінік, які мають різний рівень доступності для маломобільних груп населення. На філіях, які не облаштовані пандусами, є кнопка виклику адміністратора, який підійде і допоможе Вам зайти у відділення. Також, ми маємо двоповерхові відділення, які обладнані сходами – це відділення на вул. Здановської 46/1, та вул. Дніпровська набережна, 23. Якщо Ви відчуваєте труднощі при самостійному пересуванні по сходах, ми радимо завчасно повідомити про це адміністратора, щоб він зміг організувати для Вас консультативний прийом на першому поверсі, або допоміг підібрати запис на більш зручне відділення.

  • Чому треба прийти на 5 хв раніше ?

    На первинну консультацію ми просимо прибути на 5-10 хв раніше для перевірки Ваших даних та заповнення документації. 

  • Як у клініці знайти кабінет Вашого лікаря?

    Вам не потрібно шукати кабінет чи лікаря самостійно. Назвавши свої дані адміністратору на рецепції, Ви можете присісти в зоні очікування. Через декілька хвилин лікар сам підійде до Вас і запросить у кабінет. 

  • Як можна дізнатися більше інформації про Вашого лікаря?

    Ви можете зателефонувати у контакт-центр або написати у чат на сайті, Вам обов’язково нададуть інформацію про лікаря та його досвід роботи.

  • Які є шляхи комунікації з клінікою?

    Ви можете телефонувати на контактні номери, які вказані на сайті.
    Також, на сайті у лівому нижньому кутку є кнопка зворотнього зв’язку, Ви можете залишити свій номер у формі, і ми Вам перетелефонуємо у найближчий час. На сайті у правому нижньому кутку є кнопка онлайн чату та месседжерів telegram, viber.
    Таким чином, Ви можете обрати для себе найзручніший варіант комунікації з нами.

  • Як ми працюємо під час повітряної тривоги?

    Під час повітряної тривоги ми приймаємо по графіку, у звичайному режимі. У випадку підвищеної загрози і закриття клініки усі пацієнти, які записані на найближчу годину попереджаються смс сповіщенням у вайбері.
    Під час оголошення повітряної тривоги пацієнт самостійно приймає рішення перейти в укриття чи залишитися виконувати процедури та несе за це відповідальність. Відповідно і співробітники також можуть прийняти рішення перейти в укриття, тож просимо з розумінням ставитись до питань безпеки. Адреси з найближчими укриттями розміщені на видному місці у зоні очікування клінік.
    Також, для уточнення інформації Ви можете зателефонувати у контакт-центр та дізнатися детальніше про актуальний графік роботи саме вашого відділення.