Всеукраїнський тренінг (дводенний)29-30 червняКиїв
Навичку швидко та точно визначати наявність затримки рухового розвитку дитини, в т.ч. передчасно народженої дитини, визначити ступінь затримки. Відрізняти затримку рухового розвитку від низького репертуару рухів дитини без затримки розвитку.
Опануєте метод «спостережної оцінки», що відповідає сучасним уявленням про підходи до тестування можливостей дитини.
Знання про моніторинг, скринінг та оцінку рухового розвитку, їх відмінності та мету використання. Огляд червоних прапорців рухового розвитку.
Визначення аспектів рухового репертуару дитини, які є збідненими, і які потребують уваги при плануванні втручання.
Знання про варіативність нормотипових патернів руху, на яких автоматизмах побудовані рухи, і де закінчується межа нормального взірця руху на прикладі опису навичок за шкалою оцінки рухового розвитку немовлят Альберта – 58 відео навичок, з яких складено шкалу.
Розуміння логіки опанування дитиною рухів, послідовність та причинно-наслідкові зв’язки впливу одних навичок на формування інших.
Практичне опанування ефективного і доказового методу скринінгу та оцінки рухового розвитку дітей 0-18 місяців Alberta infant motor scale (AIMS) – оцінка розвитку дитини по відео (5 кейсів-відео) та практичне оцінювання розвитку дитини (4 кейси-практикуми з дітьми)
Працюємо з дітьми
20 років — лідер у комплексному лікуванні захворювань хребта та суглобів
Готує кращих спеціалістів
Використовує технології штучного інтелекту в реабілітації пацієнтів
Провайдер безперервного професійного розвитку
ТОВ "ПРОФОСВІТА ІВР"Реєстраційний номер провайдера БПР 1289
▃▃▃▃
- дитяча фізична терапевтка- тренерка з дитячого та малючкового плавання, оздоровчих та розвиваючих занять дітей перших років життяСпеціалізується на:- раній абілітації передчасно народжених дітей- нейрореабілітації дітей з перинатальним ураженням нервової системи, ДЦП та затримкою рухового розвитку, генетичними, метаболічними, вродженими та чисельними вадами розвитку
День 1
Скринінг, моніторінг, оцінка рухового розвитку. Червоні прапорці
Оцінка рухового (стато-моторного) розвитку дитини першого року життя. Межі норми розвитку. Особливості оцінки передчасно народжених дітей. Затримка рухового розвитку
Огляд шкал рухового розвитку, які використовуються для скринінгу та оцінки рухового розвитку дитини першого року життя
Alberta infant motor scale (AIMS). Практичне використання – для кого, для чого, коли та як проводиться тестування
Характеристика навичок, що представлені в шкалі Альберта, словник фізичного терапевта та параметри руху, які оцінює шкала
Практичне опанування 58 навичок – відеоогляд та практичне виконання:
1) Прогресії рухів в положенні лежачи на спині: від опанування симетрії до перевороту на живіт.
2) Прогресії рухів в положенні лежачи на животі: від опанування симетрії до рачкування.
3) Прогресії положення сидячи.
4) Прогресії вставання, стояння та самостійної ходи.
День 2
Практикум. Оцінка рухового розвитку дитини за відеоматеріалами. 5 кейсів. Заповнення бланка шкали, формування вікна розвитку
Практикум. Оцінка рухового розвитку дитини за наочним спостереженням. 4 кейса. Заповнення бланка шкали, формування вікна розвитк
На 29-30 червня групу набраноВідкрито реєстрацію на 27-28 липня
Виникли питання:+380631592659тисни та переходь у месенджер
29-30 червня / 2024Початок тренінгу о 9:00Реєстрація з 8:40
Місце:
Інститут
вертебрології
та реабілітації
Адреса
м.Київвулиця Загорівська (Багговутівська), 23
Контакти
+38 063 159 26 59au.moc.rvi%40ativso
Більше інформації про наступні модулі